Współpracujemy z

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dyskusje z forum

  • Odp: Przejeżdżanie przez pasy
    Wątek trochę stary ... Ale może inni będą szukać odpowiedzi. Jednoznacznie należy przeprowadzać. Policjanci reagują różnie, ale ja parę razy osobiście widziałem jak ludzie dostawali za to pouczenia. Tak samo jest z jazdą po chodniku. Chociaż ten 2gi temat jest bardziej "skomplikowany".
  • BRA reinkarnacja
    "Konsorcjum firm Kabit i Mega Sonic z Warszawy wygrało przetarg na obsługę i rozbudowę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego na lata 2018-2020.Najważniejszym elementem rozstrzygniętego przetargu na BRA jest rozbudowa systemu. W jego ramach uruchomionych zostanie 16 nowych stacji - aż dwanaście powstać ma w Fordonie. Po rozbudowie BRA liczyć będzie 51 stacji, 765 terminali do mocowania rowerów oraz 550 nowych pojazdów."http://bydgoszcz24.pl/pl/11_wiadomosci/16620_bydgoskim_rowerem_aglomeracyjnym_zajmie_sie_konsorcjum_firm_kabit_i_mega_sonic_z_warszawy.html
  • Odp: Rower z Decathlonu czy Northec
    Obecnie posiadam drugi rower z decathlonu . Na początku miałem RockRider 5.3 , na pokładzie były hamulce tarczowe mechaniczne i tylna przerzutka SRAM X5 , zrobiłem nim ponad 9000km i nic sie nie działo oprócz peknietego haka przerzutki co zakończyło moją przygodę z tym modelem. Obecnie mam RockRider 560 przerzutki SRAM X5 2x10 i hamulce Tektro, amorek RockShox . W "rowerowym" za podobny sprzęt ale z naklejką Kross, Giant itp wołali ponad 5000 zł a w decathlonie za 2999zł . Po co przepłacać za markę jak można mieć to samo za mniejszą cenę. Zastanawiałem sie czy to nie jakiś bubel ale pracownik w decathlonie zapytany skąd taka różnica w cenie ,mówił że oni tych rowerów w setkach sprzedają wiec ceny części mają mniejsze co dla mnie ma sens, wątpie aby w sklepie rowerowym codziennie sprzedali tyle rowerów co w decathlonie. Ja tam POLECAM!
  • Odp: Pokazy rowerowe
    We would like to always find you.
  • Odp: po (rekreacyjnej?) masie krytycznej - styczeń 2015
    I do not want to believe that I have seen this article.

Szukaj

Polub nas :-)

Zespół ds. polityki rowerowej Email
Spis treści
Zespół ds. polityki rowerowej
Protokół z III spotkania Zespołu
Protokół z II spotkania Zespołu
Protokół z I spotkania Zespołu
Wszystkie strony

Powołany został Zespół ds. polityki rowerowej Miasta Bydgoszczy na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 27 maja. W skład zespołu weszli przedstawiciele środowiska rowerzystów w tym SBMK oraz ZDMiKP. Przewodniczącym zespołu jest Łukasz Niedźwiecki, zastępca prezydenta miasta.

Do zadań zespołu ds. polityki rowerowej należy:

  • opracowanie założeń polityki rowerowej miasta, ze wskazaniem możliwości finansowania realizacji tej polityki,
  • konsultacja i opiniowanie standardów technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Bydgoszczy,
  • podejmowanie inicjatyw na rzecz poprawy i rozwoju komunikacji, sportu oraz turystyki z wykorzystaniem rowerów na terenie miasta oraz ich ewaluacja,
  • współpraca z przedstawicielami społeczności i organizacji lokalnych na rzecz rozwoju komunikacji, sportu i turystyki rowerowej,
  • propagowanie i inspirowanie działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa rowerzystów,
  • konsultowanie dokumentacji projektowych w zakresie infrastruktury rowerowej i jej zgodności z przyjętą w Bydgoszczy polityką rowerową.

Posiedzenia odbywają się raz w miesiącu, a protokoły z tych spotkań są publikowane na stronach internetowych ZDMiKP i SBMK.




comments