Podróż w czasie na dwóch kółkach po Bydgoszczy

Wybierzcie się z nami w podróż w czasie na dwóch kółkach po Bydgoszczy, kiedy to cyklistów można było spotkać na każdej ulicy. Korzystali z niego zwykli mieszkańcy miasta jak i mundurowi. Nie przeszkadzał im brak dróg rowerowych – co więcej, większość ulic była wówczas brukowana!

Rowerowa dekada Stowarzyszenia Bydgoska Masa Krytyczna

Na początku czerwca 2010 roku kilkusetosobowa grupa studentów, ale i ludzi już bardziej doświadczonych zawodowo spotkała się w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku, aby doprowadzić do utworzenia rowerowej organizacji. 13 grudnia 2010 roku do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego oficjalnie zostało dopisane Stowarzyszenie Bydgoska Masa Krytyczna. Jak wyglądała rowerowa dekada Stowarzyszenia Bydgoska Masa Krytyczna?

Problemy rozwoju infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy

Wykorzystywanie roweru w Bydgoszczy jako środka transportu w codziennych podróżach do szkoły i do pracy, mimo że powoli rośnie, to nadal jest niewielkie. Niewątpliwe główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest brak odpowiedniej i spójnej infrastruktury w postaci dróg rowerowych i parkingów, umożliwiających wygodne, szybkie i bezpieczne dotarcie do celu podróży oraz bezpieczne pozostawienie roweru.

Projekty rowerowe w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego 2020

W dniach 1 – 30 grudnia 2020 r. odbędzie się głosowanie na wybrane projekty zgłoszone do Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego. Postanowiliśmy przyjrzeć się, jakie projekty rowerowe zostały zgłoszone przez mieszkańców naszego miasta, które mają szanse na realizację w przyszłym roku pod warunkiem zebrania wystarczającej liczby głosów.

Przewiń na górę